Tuesday, October 16, 2012

Funny Stuff

This video leaves me with a few questions:



Why is this so funny to me?
How come I've watched it 5 times in a row?
Why does this make me laugh uncontrollably?
I wonder if anyone else thinks it's as funny as me?

Hmm...

10 comments:

  1. I don't know if I'm laughing so hard because your laugh is contagious or because Gunther is hilarious! Hahahaha! I'm so excited to see you tonight! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe a little bit of both?! Hahaha! I had fun at dinner! =)...just don't steal my popcorn!! =) LOLOL!

      Delete
  2. haha. sweet doggies! You KNOW I am laughing and loving this right now! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Tiffany! Haha! I'm glad you were able to find some entertainment value in it! =)

      Delete
  3. You are laughing so hard it is cracking me up!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I couldn't stop laughing, I'm tellin ya!!

      Delete
  4. I'm so glad to know there are other people out there that love to torment their animals :) I always wonder why dogs hate it when you blow in their face and then stick their head out the window as soon as they get in the car?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Right?! It seems pretty contradictory to me...but whatevs!! Dogs will be dogs and of course we mess with them every now and then for our own good! Haha! =)

      Delete
  5. OMG Carissa you're laugh is still as contagious as it was in Jr High!! LOL.. One of our friends has a little Mini Pincher and if you blow in his face he goes nuts and tries to eat your face off! LOL.. When we do that to our dog, he goes into a sneezing frenzy. It's pretty funny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! I've seen that, where dogs start to sneeze uncontrollably! I suppose I would take that over it trying to eat my face! LOL!!!

      Delete

 

design + development by Strawberries and Wine